marți, 21 iunie 2011

CUM SE DREGE O CREMĂ DE UNT TĂIATĂ ???


Ce facem daca se taie crema de unt ?


In primul rand, este foarte important sa stim ca atunci cand incepem sa incorporam budinca in unt, atat untul cat si budinca trebuie sa fie la aceeasi temperatura. Deci, daca am tinut budinca undeva la rece, este bine sa o scoatem de la rece si sa o tinem in bucatarie macar 15 minute. Apoi, lingura cu lingura, poate fi incorporata in unt.
Nu puneti alta lingura de budinca pana cand crema nu s-a omogenizat !!!
Daca totusi se intampla sa ni se taie crema ? Impartim crema in trei parti :
Prima solutie : 
Am pus intr-un castronel o lingura plina de ulei de samburi de struguri (care are gustul mai putin pronuntat) si am introdus, ca la maioneza, cate o lingura de crema taiata. Crema a inceput sa se lege usor, dar pe masura ce numarul lingurilor introduse s-a marit, a dat semne de crema taiata din nou...
A doua solutie :  
Am incercat sa pun suc proaspat de lamaie si nu s-a legat, apoi, in aceeasi parte de crema am pus 2 linguri de zahar praf... NIMIC.
A treia solutie :
Am pus crema pe bain-marie, adica am inceput sa  o bat cu telul pe aburi... A inceput sa se lege foarte frumos, asa ca am incorporat si celelalte parti de crema, pe care am incercat, fara succes, sa o dreg, si, slava Domnului, am reusit sa dreg crema.
Deci, daca vi se taie crema de unt si budinca, bateti-o cu telul pe aburi, se va lega frumos si isi va pastra gustul bun.
Succes ! 
Sursa Articol  http://simplufeminin.com/site/node/138